طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي
شركت سئو مهام - آنتي اسكالانت آبين abin.ir
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 5
همه : 0
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اسكرول پارالاكس Parallax Scrolling

يك روش براي سرگرم كننده تر و جالب تر كردن وب سايت است , پارالاكس اسكرولينگ يك توهم سه بعدي كه باعث مي شود بيننده را به سمت محتواي وب سايت بكشاند ايجاد مي كند. برندهاي زيادي از Parallax Scrolling براي طراحي وب سايت تاثير گذار استفاده مي كند. وب سايت Dangers of fracking از اين روش به صورت برجسته اي استفاده كرده است. به صورتي كه شما قطره اي از باران را كه از ابرها مي افتد تا عمق دريا دنبال مي كنيد.

 

08webdesign

۹- طراحي ماژولي

آن را يك شبكه ي چهارخانه, طراحي آجر آجر يا طراحي كارت مانند بناميد.در هر صورت هر يك از اين طراحي ها تاثير يكساني را بر بيننده مي گذارند : سازمان دهي محتوا به صورت ظاهري خوش آيند و كارآمد . يك ستون تك از محتوا در مقايسه با اين سازماندهي , كمتر كارآمد و كاربرپسند مي باشد. طراحي ماژولي اين اجازه را به يك صفحه مي دهد كه محتواي بيشتري را در مدت زمان كوتاه تري به كاربر نمايش دهد. به صورتي كه بيشتر قابل درك و شهود شود و يك طراحي جذاب بصري را به صورت همزمان ايجاد كند. براي نمونه صفحه ي اصلي وب سايت The Next Web يك كتاب به شما ارائه مي كند كه مثالي عالي از يك طراحي ماژولي است .

 

09webdesign

 

۱۰- تكامل تدريجي طراحي مسطح (Flat)

 

سال گذشته طراحي مسطح تاثير بسزايي بر روي گرافيك ها گذاشت. در حدي زياد كه گوگل ورژن طراحي مسطح اختصاصي خود را ارائه داد و آن را Material Design ناميد. Material Design همان زيبايي شناختي كه طراحي مسطح دارا بود را به كار گرفت. تمركز آن بر روي ساده كردن و ارائه تميز و مرتب بود , اما طراحي گوگل مهارت و ظرافت خاص خود را داشت. در حاليكه طراحي مسطح حاوي اشكال ساده براي به وجود آوردن محتواي دو بعدي قابل تشخيص و مينيماليسم مي باشد, material design از زاويه دار كردن و انيميشن هاي جزئي و سايه زدن براي عمق دادن به عكس ها استفاده مي كند. با وجود تعداد زيادي از طراحان وب سايت با طرز فكر مينيماليستي , طراحي مطالب و مواد ادامه خواهد داشت. در زير صفحه فرود وب سايت Material Design's Blog را مشاهده مي نماييد كه مثالي عالي براي طرز كار Material Design در طراحي لوگو مي باشد.

10webdesign

 

۱۱- تصويرهاي خطي

 

در كنار Material Design , تصاوير خطي حركت ديگري در نهايي سازي كاهش اسكيومورفيسم* بود. در اين طراحي به جاي استفاده از تصاوير كه شكل دقيق شي را دقيقا نمايش مي دهند , تصاوير از اشكال و خطوط ساده اي تشكيل شده اند كه به انجام يك عمليات , مقصود و يا تفكري كه با آن آشنا هستيم منجر مي شود. بسياري از تصاوير خطي در طراحي وب سايت به صورت جهاني در آمده اند. مانند دور خط هاي يك ذره بين كه هم مي دانيم مربوط به عمليات جست و جو است يا همبرگر كه به صورت سه خط افقي موازي براي منوها به كار مي رود. در زير نمونه اي از اين تصاوير خطي را مشاهده مي كنيد.

 

11webdesign

 

 

* اسكيومورفيسم نوعي تكنيك طراحي است كه به نوعي تقليد گفته مي شود. اين استايل طراحي را اپل با تصاوير ios خود محبوب ساخت. در اين نوع طراحي , طراح سعي بر اين دارد كه ظاهر مواد سازنده و كاربرد مورد يا شي واقعي را در طراحي خود بازسازي كند. براي مثال كتاب خانه اپل مانند يك كتاب خانه ي واقعي با قفسه هاي چوبي و طبقاتي كه كتاب ها در آن قرار مي گيرند بازسازي شده است كه حس يك كتاب خانه ي چوبي واقعي را به بيننده القا مي كند. اسكيومورفيسم نقطه ي مقابل طراحي سطح است.

 

۱۲- تراكم نقشه هاي گوگل

 

نقشه ي گوگل , سرويس نقشه ياب اكثر مردم شده است و روز به روز نيز بهتر مي شود. با گزينه هاي قابل تنظيم بسياري از برندها اين سرويس را در وب سايتشان ادغام كرده اند, حركتي كه مدت زيادي از آن استفاده مي شود. شركت ها مي توانند به وب سايت هايشان نقشه اضافه كرده و مي توانند رنگ آن را با شماي رنگي ترجيحي خود شخصي سازي كنند. براي مثال , وب سايت Airbnb از نقشه ي گوگل استفاده كرده است و نشان گرهاي روي آن را خودش شخصي سازي كرده تا پيدا كردن مكان و قيمت اتاق ها براي كاربران راحت تر باشد تا آنها بتوانند به راحتي و با در نظر گرفتن بودجه و سبك و استايل خود اولين راه گريز و انتخاب كنند.

 

14webdesign

 

۱۳- جهت ها و بردارهاي گرافيكي مقياس پذير (SVG)

زماني كه شركت اپل , صفحه نمايش Retina را به بازار عرضه كرد طراحان بسيار ناراحت شدند چون ناگهان گرافيك ها و عكس هايشان در صفحه نمايش كيفيت بالاي Retina به حالت پيكسلي در آمده بود. آنها مجبور شدند به متدهاي جديدي كه به آنها اين اجازه را مي داد كه از تصاوير خوب و قابل سازگاري در هر وسيله ي ارتباطي استفاده كنند, عادت كنند. خوشبختانه اين جهت هاي گرافيكي مقياس پذير(SVG) در چالش برنده شوند. SVG گرافيك ها را به صورت بردار و جهت دار معرفي كرد كه به آنها اين اجازه را مي داد كه با كيفيت وضوح هاي متفاوت گرافيك ها را متناسب كنند. به كمك SVG عكس ها در تمام دستگاه ها وضوح و شفافيت خود را حفظ خواهند كرد. Snap.svg و كتاب خانه ي‌ Javascript SVG تعداد زيادي مثال موجود دارد كه در زير يكي از آنها را مشاهده مي كنيد.

 

13webdesign

 

۱۴- طرح هاي تقسيم شده ي عمودي

طرح هاي تقسيم شده ي عمودي امسال در تمام وب سايت ها ظاهر شده اند. به وسيله ي اين طرح , طراحان مي توانند دو برابر محتواي بيشتر را با فرقي ساده و تميز به كاربران نمايش دهند. وب سايت ها به قسمت عمودي نصف مي شوند و دو پيغام را به صورت جداگانه مشخص مي كنند , صفحه ي نمايش تقسيم شده بهترين راه براي نمايش كيفيت بين دو چيز است به اين دليل كه ,طرح هاي وب سايت استاندارد امر مي كند كه چيزهاي مهم تر اول نمايش داده شوند. شركت نورگ ماشين سازي پژو از طرح تقسيم شده ي عمودي در صفحه ي اصلي خود استفاده كرده است تا عنصر انسان يك ماشين را با خود ماشين تركيب كند كه به رابطه ي ميان راننده و وسيله ي نقليه دلالت مي كند.

 سايت منبع

12webdesign

 

امتیاز:
بازدید: 81
برچسب:
:
[ 1397/4/11  ] [ ۰۶ ] [ nopardazco ]
نكات مهم در طراحي فروشگاه اينترنتي را در اين مطلب براي شما بيان مي كنيم تا با تسلط و دانش بيشتري به اين كار بپردازيد و كيفيت كارتان بهبود پيدا كند.طراحي سايت فروشگاهي يكي از انواع طراحي سايت است كه طرفداران و همچنين كاربرد بسيار زيادي دارد. در اين مطلب به نكات مربوط به اين نوع از طراحي سايت مي پردازيم.
 
همه ي ما تجربه ي حضور در يك فروشگاه آنلاين را داشته ايم. سايتي كه قابليت خريد و فروش اينترنتي را براي ما فراهم مي كند و مي توانيم تمام پروسه ي يك خريد را در آن تجربه كنيم. بعد از آن كه شما يك كالا را در گوگل جستجو كرديد و وارد يك فروشگاه آنلاين شديد، با ديدن و مطالعه ي تصاوير و توضيحات مربوط به آن كالا در صورت تمايل به بخش خريد و سپس پرداخت و … خواهيد رفت. يك فروشگاه آنلاين بايد نكات و موارد زيادي را به صورت با كيفيت دارا باشد تا كاربر مجاب به خريد كردن شود. صفحات فرود، Call To Action ها و … همه مواردي هستند كه بر اين امر تاثير دارند. در ادامه نكاتي براي بهبود اين شرايط و موارد بيان خواهيم كرد.
 
اجازه دهيد كه مشتريانتان آن گونه كه مي خواهند به جستجو بپردازند. فيلترها و روش هاي دقيق كردن جستجو را براي آن ها فراهم كنيد تا با كيفيت بهتري به جستجو بپردازند و اين كار برايشان ساده تر باشد. اين مورد را با توجه به نوع كالا بايد مشخص كنيد، به عنوان مثال براي لباس مي توانيد فيلتر هاي اندازه، جنس و قيمت را بگذاريد.
به كاربران در هر صفحه اجازه دهيد كه فيلترهاي انتخابي را تغيير دهند. به عنوان مثال اگر يك كاربر لباس هاي “بزرگ” را انتخاب كرده است شايد در لحظه تصميم بگيرد كه لباس هاي با اندازه متوسط را هم ببيند. به  جاي اين كه كاربر را مجبور به استفاده از كليد بازگشت (Back) كنيد، اين امكان را براي او قرار دهيد تا در همان صفحه بتواند فيلترهاي از قبل انتخاب شده را تغيير دهد.
نوار جستجو را در دسترس كاربران قرار دهيد. وقتي كه كاربر وارد يك صفحه شود و چيزي كه مي خواسته را پيدا نكند، و يا كارش با محتواي آن صفحه تمام شده باشد، بيشترين احتمالي كه وجود دارد آن است كه به جستجو بپردازد. پس براي حفظ رضايت و نگه داشتن كاربران در سايت همواره نوار جستجو را در دسترس آن ها قرار دهيد.
اجناس تمام شده را از سايت خود حذف نكنيد! براي يك طراحي سايت فروشگاهي بهتر است كه شما هيچگاه صفحه ي مربوط به هيچ كدام از اجناس را پاك نكنيد. اگر موجودي انبارتان براي يك جنس به پايان رسيد، براي كاربران مشخص كنيد كه آن را موجود نداريد اما هرگز صفحه ي مربوط به آن را پاك نكنيد چرا كه كاربران اصلا از خطاهاي 404 و لينك هاي خراب و اشتباه خوششان نمي آيد و مسئله بر شخصيت كلي سايت شما تاثير منفي خواهد گذاشت.
تصاوير با كيفيت بسيار مهم هستند! در تجارت الكترونيك اغلب امكان لمس كردن و يا ديدن كالا از نزديك وجود ندارد و اينجاست كه اهميت تصاوير چند برابر مي شود. كاربران با ديدن تصاوير از انواع و زواياي مختلف يك كالا آن را انتخاب مي كنند پس هرچه كيفيت تصاوير بالاتر و جذابيت آن ها بيشتر باشد، امكان جذب كاربران بيشتر خواهد بود.
سبد خريد را در ديد و دسترس كاربر قرار دهيد. اول بايد اين را بدانيد كه كاربران اصلا دلشان نمي خواهد كه با انتخاب يك كالا مستقيم به صفحه ي پرداخت منتقل شوند. سبد خريد (كالاهاي انتخاب شده توسط كاربر) را در دسترس آن ها قرار دهيد تا بتوانند كالاهاي خود و همچنين هزينه و قيمت آن ها را ببينند. حضور سبد خريد در صفحه به اندازه ي نوار جستجو مهم است!
كاربران را به خوبي هدايت كنيد و اين امكان را به آن ها بدهيد تا بتوانند تمام قسمت هاي سايت شما را ببينند. اين مورد به خصوص براي سايت هاي بزرگ اهميت بيشتري دارد. سايت هاي بزرگ تر با توجه به اينكه تعداد اجناس بيشتري دارند، مراجعين بيشتري را هم خواهند داشت و همين امر كار را براي آن ها سخت خواهد كرد. قرار دادن منوهاي مناسب، نمايش مطالب و اجناس مشابه و … از كارهايي است كه مي توانيد براي ناوبري و هدايت كاربران به شكلي مناسب استفاده كنيد. همچنين بهتر است محصولات را به صورت دسته بندي شده در بخش هاي مناسب قرار دهيد تا علاوه بر ساده ديده شدن، ساده هم پيدا شوند و كاربران به چالش كشيده نشوند.
هزينه ي حمل و نقل و ارسال را در انتها ارائه نكنيد! بسياري از كاربران برايشان مهم است كه چه مقدار براي حمل و نقل و ارسال كالا بايد بپردازند. مي توانيد اين هزينه را براي هر محصول در صفجه ي خودش نمايش دهيد و ذكر كنيد تا كاربران را با كلافگي تا لحظه ي پرداخت منتظر نگذاريد!
تمام جزئيات سايت را پيكسل به پيكسل بررسي كنيد! هميشه از خودتان بپرسيد چرا؟!! اين تنها سواليست كه هنگام طراحي يك سايت فروشگاهي لازم داريد به آن پاسخ دهيد! هركدام از اجزاء سايت را كه خواستيد تغيير دهيد دليل آن تغيير را براي خودتان مشخص كنيد. هركدام را هم كه نخواستيد تغيير دهيد، دليل عدم تغيير و حفظ آن را براي خود مشخص كنيد.
سئوي سايت را در نظر بگيريد! با دقت ببينيد كه از تگ هاي H1 و H2 در كجا استفاده مي كنيد. تگ هاي H1 بايد شامل كلمات كليدي اصلي باشند تا صفحه را به درستي به موتورهاي جستجو معرفي كنند و همچنين تگ هاي H2 به بعد نيز خوانايي و كارايي صفحه براي كاربران را افزايش مي دهند. يادتان باشد كه بدون سئو اصلي ترين منبع جذب كاربران يعني موتورهاي جستجو مانند گوگل را از دست خواهيد داد…
براي سايتتان شخصيت بسازيد! هرچقدر هم كه كارتان را با كيفيت انجام دهيد، سئو را رعايت كنيد و راهبري و هدايت كاربران را به خوبي انجام دهيد باز هم اگر سايتتان شخصيت خودش را نداشته باشد به دل كاربر نمي نشيند! بايد يك نشان و احساس از خودتان در ذهن كاربران و جامعه بسازيد. ظاهر خاص، كاربري جديد و خاص، نحوه ي ارائه ي اجناس منحصر به فرد و … از جمله موارديست كه مي تواند به سايت شما و برند شما شخصيت بدهد.
شبكه هاي اجتماعي را فراموش نكنيد! امكان به اشتراك گذاري سايت و هر صفحه از سايتتان را ايجاد كنيد. البته بايد مواظب باشيد كه آيكون هاي مربوط به شبكه هاي اجتماعي، محتواي صفحه ي شما را تحت تاثير قرار ندهند و همچنين از طرفي آيكون ها آنقدر كوچك و يا مخفي نباشند كه از ديد خارج شوند و كارايي نداشته باشند!
پيش نمايش مناسبي از محصولات براي كاربران تهيه كنيد. كاربران ممكن است بخواهند كه محصولات يك دسته به سرعت ببينند و از ميان آن ها مواردي كه خواستند را انتخاب كنند. نمايش كالاها و اجناس را به صورتي طراحي كنيد كه كاربر براي كسب اطلاعات اوليه و به دست آوردن يك ديد كلي نيازي به باز كردن صفحه نداشته باشد!
خبرنامه ايجاد كنيد و كاربران را به ثبت نام در آن تشويق كنيد. براي تشويق كاربران به ثبت نام در خبرنامه مي توانيد از سياست هاي مختلف استفاده كنيد اما اين كار را حتما انجام دهيد چرا كه با اين اقدام مي توانيد كاربران را براي ديدن محصولات جديد به سايت بكشانيد و آن ها را از كارهاي جديدتان مطلع كنيد. داشتن يك ليست قوي از ايميل ها براي شما مهم است.
صفحه را تميز و واضح نگه داريد! محصولات جديد و مهم را به صورت اسلايد و يا در قالب محصولات مشابه،پيشنهادات ويژه و … به كاربران معرفي كنيد. محصولات را با توضيحات كامل و به صورت جذاب به كاربران معرفي كنيد تا بلكه تمايل آن ها به محصولات ديگر شما نيز ايجاد شود.
آنقدر خوب و با كيفيت به كاربرانتان خدمات دهيد تا به وجد بيايند و بابت شگفت انگيز بودن سايتتان از شما تشكر كنند! همچنين امكان بيان نظرات به صورت عمومي و خصوصي را براي كاربران فراهم كنيد تا بتوانند احساسي كه از سايتتان گرفته اند را بيان كنند.
تغييرات محصول را به طور مستقيم به كاربر نمايش دهيد. به عنوان مثال ممكن است كه يك كاربر بخواهد پيراهني را بخرد كه چندين رنگ را دارا مي باشد. اگر در آن صفحه رنگي را انتخاب كرد پيراهن با همان رنگ به اون نمايش داده شود و اگر رنگ را تغيير داد در همان صفحه رنگ تغيير كند تا نمايش و تجربه ي آساني براي كاربر ايجاد شود.نكات مهم در طراحي فروشگاه اينترنتي
حواس كاربران را پرت نكنيد! اين مورد به ويژه در صفحات مربوط به پرداخت بسيار مهم است. هنگامي كه كاربر را به صفحه ي پرداخت و يا تاييد خريد منتقل كرده ايد بگذاريد تمركزش را برروي كار اصلي بگذارد و با تبليغات اضافه و پر تحرك تمركزشان را به هم نزنيد تا احساس راحتي و آرام را در سايت شما تجربه كنند.
امكان افزودن به سبد خريد را آسان و جذاب كنيد. اين يك قانون و قاعده ي ساده و در عين حال واضح است كه هرچه دكمه (Call To Action) مربوط به افزودن كالا به سبد خريد جذاب تر باشد، امكان اين كه يك كاربر مشكوك را راضي به خريد كند بيشتر خواهد بود.
تماس با شما و پشتيباني! هرچه كاربر راحت تر و بي دردسرتر بتواند با شما به عنوان مدير سايت تماس برقرار كند، كيفيت سايت و احساسي كه براي كاربر مي سازيد بهتر خواهد بود. اطلاعات تماس را در ديد و دسترس كاربران قرار دهيد تا بتوانند در هر لحظه كه نياز داشتند با شما تماس بگيرند و آرامش خاطر داشته باشند.
در پايان تاكيد مي كنيم كه اين يك ليست كامل درباره ي نكات مهم در طراحي فروشگاه اينترنتي نمي باشد اما با پيگيري و رعايت اين نكات مي توانيد به موفقيت در طراحي يك سايت فروشگاهي دست يابيد.
امتیاز:
بازدید: 94
برچسب:
:
[ 1397/2/29  ] [ ۰۹ ] [ nopardazco ]

وب سايت چيست؟

وب سايتها صفحات وبي هستندكه درفضاي مجازي مطالب راارائه ميدهند و ازفايلهاي مختلفي همچون متن ، صوت و تصويرتشكيل شده اندكه برروي يك سرور بعنوان ميزبان ( هاست-Host ) قرارداده ميشوند. اكثر وب سايتها بايك صفحه اصلي شروع ميشوند. صفحه اصلي معمولا index html يا default html نام دارد، بااستفاده ازمنو (پيوند)هايي كه درآن صفحه اصلي وجوددارد ميتوانيم مطالب صفحات ديگر رامشاهده كنيم. وب سايت صفحه وبي باآدرس ( دامنه-Domain ) منحصربه فرداست واز پروتكل HTTP جهت ارائه اطلاعات استفاده ميكندكه بااستفاده ازآن توسط مرورگر وب قابل دسترسي ميباشد . هاست ودامنه راميتوان چنين تعريف كردكه مابراي ساخت يك ساختمان نيازبه فضا و زميني داريم كه دروب نامش را هاست ميگذاريم وهمينطوربراي شناسايي ساختمان نيازبه ثبت يك پلاك داريم كه پلاك راهم دامنه نام گذاري ميكنيم . بنابراين جهت ساخت يك وب سايت نيازبه خريد يك هاست ويك دامنه داريم .

وب سايتها درارتباط باموضوعات مختلفي طراحي ميشوندكه عبارتنداز :

اخبارداخلي (وزارت خانه ، سازمان ،، نهاد ،مراكز دولتي، دانشگاههاو 000) ويا عمومي (خبرگزاريها )

تجاري (معرفي كالا ها، خدمات، بازار يابي، تبليغات، تجارت الكترونيكي، فروش آنلاين و ... )

آموزشي (رايگان ويا باپرداخت هزينه )

و ...

ويژگيهاي وب سايتها چه ميباشند؟

داشتن دانش برنامه نويسي جهت طراحي سايت لازم ميباشد.

توان ايجاد تغييرات مختلف در ظاهر و محتوايش.

متنوع بودن نرم افزارهاي طراحي و ...

چگونه ميتوان يك وب سايت ايجادكرد ؟

طبق مطالب بالا جهت ايجاديك وب سايت نيازبه خريديك هاست (ميزبان) ويك دامنه ميباشد . جداي ازپرداخت هزينه خريد نيزبايد هرساله مبلغي رابعنوان تمديدبه شركتهاي مربوط پرداخت كرد . هاستها داراي فضاهاي مختلفي ميباشند. هرچه حجم داده هاو اطلاعات سايت موردنياز شمابالاتر باشدبه فضاي هاست بيشتري نيازاست. توصيه ميشودجهت اطمينان ، هاستي راخريداري كنيدكه حجمش بيشتراز حجم مورد نياز شماباشد . زيرااگر شما حجم دادههايتان مثلا 600 مگابايت باشدو مطالب جديدي به سايت اضافه نكنيد واين مقدارثابت بماند باز حجم هاست شما براثر عواملي مانند افزايش آماربازديدكنندگان ، افزايش حجم ايميلها ، افزايش حجم كَش(cash) و ... افزايش مييابد . بنابراين درمثال فوق مثلابه حجم 1گيگا بايت نياز داريد .هاستها راميتوان ازشركتهاي معتبر درزمينه ارائه خدمات ميزباني فضاي وب ( هاستينگ) و فروش دامنه فعاليت ميكنند خريداري نمود . دامنه هارا نيز ميتوان بهمين شكل تهيه كرد. دامنه از3 بخش تشكيل گرديده (مانند : www.systemkaran.com) بخش اول آنwww( مخفف world wide web )هست بمعناي وب جهان گستر(يا تار جهان گستر)كه همان پروتكل وب ميباشدوبخش دومش نام برند ميباشد . بخش سومش پسوند دامنه است. دامنه ها براساس نام كشورها و يادربعضي مواردبراساس نوع فعاليتها ميباشد .بعنوان مثال پسوند com مختص شركتهاي تجاري ، بازرگاني و ... ، پسوند gov مختص دولت وپسوند org مختص سازمانهاوارگانها و ... ميباشد.همچنين پسوندهايي نيزبراي كشورهادرنظرگرفته شده اندكه عبارتنداز : ir مخصوص ايران ، itبراي ايتاليا ، ukبراي انگليس و ... . درايجاد وب سايت علاوه برخريد هاست و دامنه، بمنظور راه اندازي سايت وچينش صفحات ، مطالب ، منوها و ... نيازبه ايجاديك سري زير ساختهايي ازقبيل نصب نرم افزار مديريت محتوا ( مانند جوملا ، ورد پرس و . . . ) ، نصب قالب و ... ميباشد. خيلي ازاين نرم افزارها درفضاي اينترنت بطوررايگان يافت ميشود. البته دربعضي مواقع موارد رايگان ممكنه خوب كارنكند ويا پاسخگوي نيازهاي سايت شما نباشد.

نكات مهم وحقوقي درطراحي و ايجاد وب سايتها :

1- جهت خريد دامنه باپسوند ir بايستي ازطريق سايت دولتي irnic اقدام نموده وازطريق همين سايت دامنه راخريداري نمود . بنابراين حتماًبايد سايت طراحي شده بنام فردمتقاضي باشدنه طراح سايت . زيرا پس ازثبت نام درسايت irnic ، سايت يك نام كاربري ويك رمز عبوربه ايميل شما ارسال ميكند . مواردي اتفاق افتاده كه ازطريق طراح سايت باثبت نام خوددرسايت irnic ، نام كاربري ورمزعبوررا درپيش خودنگهداري كند وبعدها ازسايت طراحي شده سوء استفاده نمايد( بعنوان نمونه اينكه طراح سايت ازفرد متقاضي مبلغ اضافي راطلب كندودرصورت عدم انجام اينكارازطرف فرد متقاضي طراحي سايت‌، طراح سايت ، سايت مذكوررا ميفروشد. )

2-بنابرنكته شماره 1لازمست درحفظ و نگهداري نام كاربري ورمز عبوري داده شده توسط سايت irnic درايميلتان كوشا باشيد .

3- همچنين بنابر نكات شماره1و2 لازمست درحفظ ونگهداري نام كاربري و رمز عبور ايميل خود نيز كوشا باشيد .

4-همچنين اينكه هنگام خريداري هاست ودامنه ازسايتهاي معتبر يك نام كاربري ورمز عبور جداگانه به شما ميدهندكه ضروريست ازآنها نيزمراقبت نماييم .

 

طراحي وب سايت

 
امتیاز:
بازدید: 100
برچسب:
:
[ 1397/2/23  ] [ ۰۵ ] [ nopardazco ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب
گوگل پارس